LIVRAREA COMENZILOR

Urmarire comenzi

Dupa cea ati plasat comanda, in contul de client se poate urmari statusul acesteia daca e in asteptare, pregatita de livare sau daca e la curier. 

Pentru detalii suplimentare ne puteti suna la 0724 541 971 sau trimite email la [email protected] sau [email protected].

Modificare comenzi

Daca doriti modificarea comenzii, anularea acesteia, adaugarea sau eliminarea unui produs din comanda va stam la dispozitie la email [email protected] sau [email protected] sau la telefon 0724 541 971. Ne vom stradui sa modificam comanda in modul dorit de dumneavoastra.

 

Modalitati de livrare


Livrare prin curier rapid


 Comenzile cu valoare de peste 790lei, TVA inclus, care contin produse DNP, au transport gratuit. Comenzile pana la 790 lei, TVA inclus au  taxa de transport in functie de modalitatea de transport aleasa.

Termenul de livrare este de 24 de ore de la confirmarea comenzii, acesta putand fi depasit in anumite conditii ce tin de disponibilitatea produselor si de alti factori interni sau externicum ar fi organizarea activitatii firmei de curierat.

Produsele DNP, in special Media 10x15 pentru RX1 HS au o disponibilitate imitata, in functie de livrarile DNP in Romania. Ne rezervam dreotul de a limita livrarile din acest produs pe comanda.
Comenzile pot fi livrate si sambata, daca mentionati acest lucru. Odata ajunse la curier comenzile pot fi urmarite print sistemul AWB al curierului.

Ridicare de la sediul nostru

Puteti ridica produsele de la sediul nostru in timpul programului de functionare, cu un telefon in prealabil la 0724 541 971 pentru a va asigura ca acestea sunt in stoc.

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile, in limita disponibilittailor,  prin intermediul unei firme de curierat catre Cumparator.

Livrarea se va face in termen maxim de 30 zile lucratoare pentru comenzile finalizate si confirmate pe e-mail cu exceptia situatiilor in care apar situatii neprevazute, Chiar daca un produs apare ca fiind in stoc, la confimarea comenzii, ne rezervam dreptul de a anula, modifica sau reprograma livrarea acestuia.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor exclusiv pe teritoriul Romaniei.

In conformitate cu Art. 1719 lit. a) Noul Cod Civil cumparatorul este obligat sa preia produsul si sa verifice de indata starea acestuia in scopul constatarii eventualelor vicii aparente, in urma unei verificari elementare.

Daca priceperea cumparatorului este insuficienta pentru depistarea eventualelor vicii, acesta trebuie sa recurga la un specialist, deoarece viciile aparente trebuie aduse fara intarziere la cunostinta vanzatorului pentru a fi remediate. Daca astfel de vicii exista, cumparatorul este obligat conform Art. 1690 Noul cod civil Starea bunului vandut, sa-l informeze pe vanzator, fara intarziere, despre acestea.

Sanctiunea neindeplinirii obligatiilor de catre cumparator (obligatia verificarii de indata si obligatia informarii) consta in aceea ca vanzatorul este considerat ca si-a executat obligatia de predare conform contractului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la predarea produsului nu va fi luata in considerare de catre vanzator.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzeci si opt) de ore de la receptia marfii pe adresa [email protected] sau [email protected]. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Setari cookie-uri