TERMENI SI CONDITII

DEFINITII:

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Printcolor – este denumirea comerciala a SC Helvetica Solutions SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Suceava, str. Zamca nr. 27 , judetul Suceava, cod postal 720214, avand numar de ordine in Registrul Comertului J33/426/1997, cod unic de inregistrare fiscala RO9642411, punct de lucru in Bucuresti, Bd Marasesti 2b Corp D, sector 4, Tel: 0724541971 , cod postal 040254, punct de lucru in Calea Rahovei 266-268, Cladirea ELECTROMAGNETICA, Corp 2, Etaj 2, Camera 04, Sector 5, Bucuresti, cod postal 050912.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Consumator - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale;
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).
Continut - toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta; informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada; informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada; date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului, inclusiv prezentele Termene si Conditii, acceptate de Cumparator, parte integranta din contract.
Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site, efectueaza si achita o Comanda.
Posta electronica - email.
Profesionist - Printcolor
Site – domeniul www.printcolor.ro si subdomeniile acestuia.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor, asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, asa cum este prevazuta de legislatia in vigoare.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Vanzator Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Vanzator – Printcolor.


DOCUMENTE CONTRACTUALE


Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, pe suport durabil prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
Prezentele Termene si Conditii si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

VANZAREA ONLINE

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi este permis oricarui Cumparator. Pentru motive justificate Printcolor isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in orice fel Printcolor. In oricare dintre aceste cazuri, Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Printcolor, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
Comunicarea Cumparatorului cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Printcolor poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Printcolor are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. Notificarea primita de catre Cumparator, imediat dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica in minus cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda, in functie de disponibilitatea acestora in stoc in momentul livrarii. Daca modifica in minus cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate la punctele de lucru Printcolor, preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezeci si doua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A., sau/si in euro (EUR) si includ T.V.A. Conversia RON/EUR se va efectua la cursul BNR valabil in ziua prezentarii pe Site a acestor informatii.
In conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii Printcolor.
In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitand-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice, dinamice, prezentari multimedia, etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

COMANDA


Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, pentru urmatoarele cazuri:
Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Printcolor, in cazul platii online;
Datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:
- “in stoc” – avem mai mult de 3 bucati in stocul Printcolor.
- “stoc limitat” – avem mai putin de 3 bucati in stocul Printcolor.
- “in stoc furnizor” – Bunul nu este disponibil in stocul Printcolor. Daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “in stoc furnizor”, unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta in cel mai scurt timp ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
- “la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul Printcolor si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
- “precomanda” – Bunul nu este disponibil in stocul Printcolor si nici in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “precomanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
- “stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil in stocul Printcolor
- “momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.

 

MODALITATI DE PLATA

Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.Printcolor.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii in conformitate cu legislatia in vigoare.

Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Printcolor, precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv pe suport de hartie prin tiparire, prin adaugarea facturii in coletul livrat.

Pentru o corecta completare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Cont sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Printcolor si nici nu vor fi stocate de catre de Printcolor sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

In situatia platilor online sau prin ordin de plata, livrarea se va efectua in termen de 2 zile lucratoare de la creditarea contului Printcolor cu suma reprezentand comenzile respective.

Costurile de livrare vor fi suportate de catre Printcolor, indiferent de valoarea comenzii definitive/acceptate si livrate.

In situatia platii ramburs, cand livrarea comenzii a fost efectuata, iar clientul Printcolor nu face plata/nu accepta produsul(ele) comandat(e), acesta se angajeaza, in mod irevocabil, la plata taxelor de livrare, dus-intors.

 

LIVRAREA COMENZILOR

 

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile prin intermediul unei firme de curierat catre Cumparator.

Livrarea se va face in termen maxim de 30 zile lucratoare pentru comenzile finalizate si confirmate pe e-mail.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor exclusiv pe teritoriul Romaniei.

In conformitate cu Art. 1719 lit. a) Noul Cod Civil cumparatorul este obligat sa preia produsul si sa verifice de indata starea acestuia in scopul constatarii eventualelor vicii aparente, in urma unei verificari elementare.

Daca priceperea cumparatorului este insuficienta pentru depistarea eventualelor vicii, acesta trebuie sa recurga la un specialist, deoarece viciile aparente trebuie aduse fara intarziere la cunostinta vanzatorului pentru a fi remediate. Daca astfel de vicii exista, cumparatorul este obligat conform Art. 1690 Noul cod civil Starea bunului vandut, sa-l informeze pe vanzator, fara intarziere, despre acestea.

Sanctiunea neindeplinirii obligatiilor de catre cumparator (obligatia verificarii de indata si obligatia informarii) consta in aceea ca vanzatorul este considerat ca si-a executat obligatia de predare conform contractului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la predarea produsului nu va fi luata in considerare de catre Printcolor.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzeci si opt) de ore de la receptia marfii pe adresa [email protected]. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI (RETURUL PRODUSELOR)

Printcolor asigura dreptul de retragere (de returnare a produselor achizitionate prin intermediul site-ului Printcolor.ro) in conditiile OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Cumparatorii produselor comercializate de Printcolor care detin calitatea de consumatori beneficiaza de dreptul de retur, acestia putand returna produsele cumparate prin intermediul site-ului Printcolor.ro, in ambalajul original, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a tuturor produselor. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat; folosirea lui nu este insa obligatorie. De asemenea, puteti completa si transmite electronic de pe site-ul nostru www.printcolor.ro formularul standard de retragere sau orice alta declaratie neechivoca. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Introduceti in informarea dumneavoastra NUMELE dumneavoastra, ADRESA dumneavoastra postala si, daca este cazul, numarul dumneavoastra de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.

Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. In orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata. Expediati produsele sau inmanati-le direct noua, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Costul aproximativ este estimat la maximum 300 lei.

In acest sens, consumatorul va formula o declaratie neechivoca, in care isi exprima decizia de retragere din contract si/sau de a returna produsul comandat sau va putea completa formularul de retragere, care va transmis pe adresa de email [email protected], sau prin intermediul postei.

In cazul in care consumatorul se retrage din contract si returneaza vanzatorului produsul folosit, incomplet sau cu o valoare redusa, vanzatorul va restitui consumatorului suma de bani echivalenta pretului platit pentru produs si mentionata in contractul de acceptare al comenzii sau o parte a acestui pret, redus in conformitate cu proviziile de uzura, in valoare de 1% din pretul total pentru fiecare zi de folosire a produsului si in functie de costul de reparare necesar pentru a aduce produsul in conditia originala, termenul de reparare stabilit prin lege fiind de de 15 zile.

In conditiile aplicarii dispozitiilor art. 14 alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014, Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru Consumator in a-si exercita dreptul de retragere.

Printcolor va putea percepe taxe suplimentare pentru returnarea acelor produse, la care se vor constata: lipsa sau ruperea etichetelor, lipsa ambalajului original, etc., in vederea readucerii produselor la starea initiala.

In atare conditii, aceste costuri vor fi unele rezonabile pentru Consumator. In conformitate cu art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014, Printcolor va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Plata va fi conditionata de receptionarea produselor sau de prezentarea de catre consumator a dovezii, conform careia acesta a trimis produsele, luand-se in considerare data cea mai apropiata. Suma rambursata nu va include nici costul ocazionat de procedura de returnare a produselor, pe care consumatorul il va suporta.

Cumparatorul poate opta pentru rambursarea directa sau pentru folosirea sumei pentru cumpararea unui alt produs.

In urmatoarele situatii, returnarea produselor nu este posibila :

- Lipsa ambalajului original complet in care produsele au fost livrate;

- Etichetele de identificare a produselor sunt deterioarate sau lipsesc complet;

- Imprimantele ale caror consumabile au fost desigilate si folosite (consumate);

- Echipamente de pe care s-au dezinstalat programele cu care au fost livrate ;

- Echipamente pe care s-au activat anumite licente ;

- Produsele in comanda exceptionala, care nu sunt comercializate in mod uzual de catre Printcolor si nu se afla in stocul nostru, si care sunt comandate in baza unui contract agreat de ambele parti in care se va mentiona imposibilitatea returului ;

- Depasirea termenului de 14 zile calendaristice in care trebuie sa ne notificati decizia dumneavoastra de retragere ;

- Au trecut mai mult de 7 zile calendaristice de la data in care ne-ati notificat decizia dumneavoastra de retragere si produsele nu au ajuns la sediul Printcolor;

- Nu se pot returna mai multe produse desigilate identice (unul singur poate fi desigilat, celelalte vor fi acceptate doar daca sunt sigilate).

- Urmatoarele produse nu se pot returna : consumabile desigilate sau consumate ; licente software ; extensii de garantie ; pachete de servicii ; echipamente fiscale ;

- In cazul unor abuzuri constatate : de exemplu returnari repetate, etc.

Printcolor isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului in cazul echipamentelor prezentand cu ambalaje deteriorate sau incomplete, deteriorari si zgarieturi, socuri electrice, accesorii, etichete sau certificat de garantie lipsa. In aceste situatii, Printcolor poate decide acceptarea returului si oprirea unei anumite sume din valoarea produselor in vederea readucerii acestora la starea initial (suma care va fi comunicata Cumparatorului) sau va decide refuzul returului, fapt ce va fi de asemenea motivat si comunicat Cumparatorului.

In cazul in care returul a fost refuzat, costul transportului inapoi catre Cumparator va fi suportat de catre acesta.

 

GARANTIA PRODUSELOR

Toate Bunurile comercializate pe site-ul www.printcolor.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Toate produsele vin insotite de Certificat de Garantie. Drepturile consumatorului sunt prevazute in Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si in Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei.

Perioada de garantie acordata pentru produse decurge de la data achizitiei si se poate prelungi corespunzator cu perioada in care produsul se afla in service, de la data inregistrarii cererii de garantie si pana la data returnarii produsului catre client.

Produsele care inlocuiesc alte produse defecte beneficiaza de un nou termen de garantie, identic cu cel al produsului inlocuit, termen care incepe sa curga de la data in care clientul intra in posesia produsului.

Accesoriile si optiunile pot avea garantie diferita de cea a produsului, conform specificatiilor din documentatia care insoteste produsul.

Garantia se acorda produselor prezentate in service ambalate corespunzator unui transport sigur al componentelor fragile (ambalajul original indeplineste aceasta cerinta), insotite de o copie dupa factura si certificatul de garantie in original, precum si elementele de identificare intacte (numar serial sau ambalajul original - in cazul in care este trecut numai pe acesta).

Garantia nu acopera deteriorarea subansamblurilor casante (lampi, ecran, lentile, alte componente din sticla). Garantia nu include incompatibilitatea sistemului cu diferite aplicatii software.

SC Helvetica Solutions SRL ( Printcolor) ofera garantia producatorului la toate tipurile de echipamente hardware pe care le comercializeaza si acopera toate defectele de fabricatie. Garantia nu se aplica bateriilor si consumabilelor.

SC Helvetica Solutions SRL ( Printcolor) raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.

Pentru produsele care beneficiaza de garantie in baza certificatelor de garantie, SC Helvetica Solutions SRL ( Printcolor) va transmite Cumparatorului aceste certificate de garantie, prin email, in coletul produsului sau in plicul AWB.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Printcolor garanteaza inlocuirea produsului dupa reparatii repetate. In cazul in care produsul sufera 3 interventii in decursul a 6 luni, Cumparatorul poate solicita inlocuirea acestuia. In cazul unui defect iremediabil, contravaloarea produsului va fi restituita.

Garantia se acorda doar pentru defectiunile de natura hardware si nu include operatiunile de curatare, intretinere sau asistenta tehnica, cu exceptia situatiilor in care este precizat altfel intr-un contract de service. Nu constituie obiectul garantiei subansamblele, materialele consumabile (baterii, ribone, capete de imprimare, cartuse toner sau cerneala si alte consumabile), subansamblele casante ce intra in componenta produsului (geamuri, garnituri, rafturi de sticla sau plastic, manere, butoane de plastic etc.).

 Nu se ofera garantie pentru defectiunile aparute ca urmare a manipularii defectuoase, lovirii produselor, accidentelor, ventilatiei necorespunzatoare, greselilor de instalare (lipsa impamantarii la priza, cuplarea oricarui periferic in timp ce echipamentele sunt in functiune) sau fluctuatii ale tensiunii de alimentare, interventii asupra produselor, indiferent de natura lor, de catre personal neautorizat in scris de catre producatorul respectivului echipament sau modificarea seriilor din certificat.

Remedierea deficientelor aparute in perioada de garantie se face in primul rand prin repararea componentelor afectate sau prin inlocuirea acestora, iar daca repararea nu este posibila, produsul va fi inlocuit cu un produs cu performante si caracteristici similare, cel putin egale cu cele ale produsului initial. Produsul nou ce inlocuieste produsul defect, beneficiaza de o noua garantie comerciala ce incepe in momentul inlocuirii. In situatia in care nici inlocuirea nu este posibila, atunci clientul va primi prin intermediul vanzatorului contravaloarea produsului, la valoarea inregistrata pe factura de achizitie.

In cazul in care certificatul de garantie a fost emis de producator, acesta a fost in ambalajul cu care a fost livrat produsul.

Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Dupa reparare, perioada de garantie va fi prelungita cu numarul de zile care a fost necesar pentru repararea produsului (din momentul in care produsul a ajuns in service pana cand a fost reparat).

Pentru produsele post garantie, costurile cu ridicarea produsului de catre curier, diagnosticarea, repararea (inclusiv manopera), piesele de schimb (daca este cazul) si returnarea prin curier dupa reparatie vor fi suportate de catre Cumparator.

In cazul in care certificatul este emis de catre producator si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia este asigurata de catre reteaua de service autorizate ale producatorului, in centrele specificate in certificat. In acest caz, Cumparatorul trebuie sa se adreseze celui mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care se va ocupa de repararea produsului.

Garantia produsului se considera pierduta in urmatoarele cazuri:

S-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;

Numarul de serie al produsului (S/N - "Serial Number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate; produsele care nu au etichetele sau/si sigiliile intacte.

Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare si intretinere precizate in prospectele si instructiunile ce insotesc produsul la livrare, despre care cumparatorul a luat cunostinta.

Aparatele prezinta defecte cauzate de socuri, conditii improprii de functionare, conditii de umiditate crescuta, utilizare in zone cu schimbari bruste de temperatura, in locuri cu vibratii, praf, fum sau substante chimice si toxice.

Nerespectarea parametrilor de alimentare specificati in instructiunile de utilizare (de ex. tensiunea de alimentare in afara limitelor, impamantare necorespunzatoare, temperatura si umiditatea de lucru sau de depozitare, s.a.).

Folosirea echipamentelor in alt scop sau conditii in afara celor specificate in documentatiile ce le insotesc.

Utilizarea echipamentelor in conditii de uzura sau functionare continua peste limitele admise.

Ruperea sau indoirea componentelor echipamentului.

Zgarieturile sau deteriorarile elementelor demontabile sau nedemontabile datorate socurilor mecanice sau termice care nu au fost semnalate in 24 de ore de la receptia produselor nu vor constitui obiectul garantiei.

Diagnosticul, modul de remediere precum si termenul estimativ de finalizare a remedierii va fi prezentat Cumparatorului in maxim 3 zile lucratoare de la receptia produselor.

Termenul maxim de solutionare a garantiilor este de 15 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier. Daca la expirarea termenului defectul reclamat nu este remediat, se aplica una din urmatoarele masuri, in ordinea mentionata:

a. Inlocuirea cu un produs nou, identic;

b. Returnarea contravalorii produsului;

c. Daca nu exista produs identic si nici nu se doreste returnarea contravalorii produsului, inlocuirea se face cu un produs nou cu caracteristici si performante cel putin similare cu cele ale produsului initial si doar cu acordul clientului.

Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.

Reparatiile in afara garantiei sau in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile.

Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie sau/si care este perioada de garantie, precum si care este unitatea de service autorizata cea mai apropiata de domiciliul dumneavoastra, contactand via email: [email protected]

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA

Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitand-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Printcolor, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Printcolor, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Printcolor  asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Printcolor .

Orice Continut la care Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prezentelor Termene si Conditii, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Printcolor si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Printcolor cu referire la acel Continut.

Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile prezentelor Termene si Conditii.

In cazul in care Printcolor confera Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intra-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Printcolor pentru respectivul Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

Niciun continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Printcolor si/sau al angajatului/prepusului Printcolor care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

Este interzisa orice utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

CONFIDENTIALITATE, GDPR

SC Helvetica Solutions SRL pastreaza confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizeaza Cumparatorul. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.  SC Helvetica Solutions SRL nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Prin inscrierea in baza de date a SC Helvetica Solutions SRL, Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai SC Helvetica Solutions SRL (furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii) in vederea indeplinirii obiectului Contractului incheiat intre Cumparator si Vanzator, precum si de agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru, cat si de alte companii cu care SC Helvetica Solutions SRL poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor etc.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

S.C. Helvetica solutions SRL („Printcolor”) In conformitate cu cerintele Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana desemnata de dumneavoastra.

Sunteti obligat sa furnizati datele, in scopul procesarii comenzii, facturarii, livrarii, informarii Cumparatorului privind situatia contului lor de pe Site, informarea Cumparatorilor privind evolutia si starea comenzilor, evaluarea produselor si serviciilor oferite, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. Refuzul dvs. poate determina o executare deficitara a prezentului Contract din partea SC Helvetica Solutions SRL, putand conduce la imposibilitatea procesarii si anularea comenzii.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre SC Helvetica Solutions SRL si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: servicii financiare si fiscale, servicii de curierat.

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc, cu exceptia prelucrarilor efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala si sa solicitati stergerea datelor. Totodata, aveti dreptul de a va opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarea datelor personale care va privesc in scopuri de marketing direct.

Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata catre SC Helvetica Solutions SRL Bucuresti, Bd. Marasesti 2B, CORP D, AP 19, sau email [email protected]. Modalitatea de informare „verbal" se utilizeaza, in mod exceptional, in situatia in care nu se poate realiza informarea in alte modalitati (informare prin intermediul unei convorbiri telefonice, acestea fiind inregistrate). De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa Helvetica Solutions SRL Bucuresti, Bd. Marasesti 2B, CORP D, AP 19, va puteti exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:

– o data pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate;

– sa intervii asupra datelor transmise;

– sa va opuneti prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara

– sa solicitati stergerea datelor, cu exceptia situatiilor prevazute de lege.

Astfel, SC Helvetica Solutions SRL (Printcolor) poate notifica Cumparatorii privind ofertele curente prin newsletter saptamanal, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale. SC Helvetica Solutions SRL nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul www.printcolor.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date. Informatiile pe care ni le furnizati vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali.

De asemenea, SC Helvetica Solutions SRL poate furniza datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de servicii de marketing, Curierat, servicii de plata / bancare, tel marketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, asiguratori.

Informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

Site-ul www.printcolor.ro foloseste masuri specifice de securitate impotriva pierderii, modificarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in controlul nostru. In cazul pierderii de informatii cauzate de „Bug”-uri sau erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ul www.printcolor.ro, SC Helvetica Solutions SRL nu-si asuma nici o responsabilitate.

SC Helvetica Solutions SRL ( Printcolor) nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenzile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenzilor, a livrarii sau anuntarea promotiilor in curs, in nici un caz nu vor fi furnizate unei terte parti. Informatiile colectate includ: datele complete de facturare si numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre SC Helvetica Solutions SRL ( Printcolor).

GDPR

Regulamentul (UE) 2016/679 al parlamentului european si al consiliului va fi denumit in continuare “GDPR” (prescurtarea de la General Data Protection Regulation).

In conformitate cu GDPR, operatorul Helvetica Solutions SRL are sediul principal in punctul de lucru din Bucuresti, Bd. Marasesti 2B, CORP D, AP 19, prelucreaza in mod legal, echitabil si transparent fata de persoana vizata datele descrise mai jos.

Pentru comunicari, intrebari sau solicitari privind prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa contactati responsabilul nostru pentru protectia datelor in orice moment utilizand urmatoarele date de contact: Helvetica Solutions SRL, Bucuresti, Bd. Marasesti 2B, CORP D, AP 19, email: [email protected]

Datele personale ale persoanelor vizate, ale utilizatorilor site-ului www.printcolor.ro vor putea fi folosite pentru comunicari comerciale in relatia comerciala cu Helvetica Solutions S.R.L.

Informatiile din site privitoare la stoc / disponibilitatea produselor nu implica nici o raspundere din partea Helvetica Solutions S.R.L. ca administrator al site-ului. Produsele si promotiile prezentate pe site-ul www.printcolor.ro sunt disponibile in limita stocului disponibil. Preturile produselor prezentate pe www.printcolor.ro pot fi modificate fara o comunicare prealabila.

Urmatoarele reguli stabilesc politica de confidentialitate promovata de Helvetica Solutions S.R.L. Aceasta politica explica modalitatea de procesare a informatiilor personale pe care le oferiti pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online sau prin email. Informatie personala inseamna orice tip de informatie care identifica o persoana, respectiv numele, adresa sau telefonul. Helvetica Solutions S.R.L. nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate niciunei parti neimplicate in contractul comercial cu persoana vizata. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor, a livrarii sau anuntarea promotiilor in curs, in nici un caz nu vor fi furnizate unei terte parti neimplicate in acest proces. Informatiile colectate includ dar nu se limiteaza la: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Orice modificare a politicii de confidentialitate care poate afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra, va fi pusa la dispozitia dvs. Va rugam sa verificati periodic regulile stipulate de aceasta politica, in scopul de a va actualiza preferintele.

In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati sau sa stergeti complet datele dumneavoastra personale aflate in posesia Helvetica Solutions S.R.L., va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0724.541.971, sau prin email la [email protected] In cazul in care aveti comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0724.541.971. sau prin email la [email protected]

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, Helvetica Solutions S.R.L. are obligatia de a administra datele dumneavoastra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate. Site-ul www.printcolor.ro foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, modificarii sau folosirii improprii a informatiilor care se afla in controlul nostru. In cazul pierderii de informatii cauzate de erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ul www.printcolor.ro, Helvetica Solutions S.R.L. nu-si asuma nici o responsabilitate.

Procesam toate datele personale colectate in mod legal, aceasta prelucrare fiind bazata pe Art. 6 paragraful 1 litera b) din GDPR. “Prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract.”

Procesam toate datele personale colectate in scopul derularii relatiilor comerciale, in scopul de marketing direct, si a analizei datelor. De asemenea, va vom contacta in aceste scopuri prin e-mail, SMS sau/si telefon.

In cazul in care ne-ati dat consimtamantul prealabil, vom utiliza, de asemenea, datele dvs. personale pentru a va furniza informatiile noastre prin e-mail, SMS sau telefon.

Pentru a atinge scopurile mentionate mai sus, utilizam furnizori de servicii, respectiv imputerniciti conform art. 28 GDPR, de exemplu furnizorii nostri de servicii pentru hosting, platforma si servicii de mentenanta, furnizorii de servicii de curierat sau furnizorii nostri de servicii pentru trimiterea e-mailurilor si SMS-urilor, contactarea telefonica sau imprimarea de materiale publicitare personalizate.

Asiguram prin reglementari contractuale, ca acesti furnizori de servicii prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu GDPR, pentru a garanta un nivel ridicat de protectie a datelor. Nu se efectueaza alte transferuri de date cu caracter personal catre alti destinatari, cu exceptia obligatiilor legale.

Pentru mai multe informatii despre protectia corespunzatoare a transferului international de date sau a copiei acestora, va rugam sa contactati responsabilul nostru pentru protectia datelor prin e-mail la adresa: [email protected].

Furnizarea urmatoarelor date cu caracter personal este necesara pentru a putea incheia un contract cu dvs. si pentru a procesa inregistrarea beneficiarului: numele, adresa de facturare, adresa de livrare, numarul de telefon, datele de identificare ale unei/unor persoane autorizate pentru achizitii. Datele dvs. personale vor fi stocate pana la momentul incetarii relatiei contractuale, cu exceptia cazului in care avem obligatia legala de a stoca in continuare datele dvs. in scopul de a le prezenta autoritatilor publice, de exemplu autoritatilor fiscale. Stocarea si transferul datelor dvs. personale catre autoritatile publice in scopul indeplinirii unei obligatii legale conform Art. 6 paragraful 1 litera c) GDPR.

Dreptul la protectia datelor cu caracter personal nu este un drept absolut; acesta trebuie luat in considerare in raport cu functia pe care o indeplineste in societate si echilibrat cu alte drepturi fundamentale, in conformitate cu principiul proportionalitatii.

Ca persoana vizata, puteti contacta responsabilul nostru pentru protectia datelor in orice moment si in mod gratuit, cu o notificare, folosind datele de contact mentionate mai sus in vederea exercitarii drepturilor dvs. rezultate din GDPR. Aceste drepturi sunt urmatoarele:

• Dreptul de acces, articolul 15 GDPR, Persoana vizata are dreptul de a obtine din partea operatorului o confirmare ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal care o privesc.

• Dreptul la rectificare, articolul 16 GDPR, Persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, fara intarzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care o privesc.

• Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), articolul 17 GDPR, Persoana vizata are dreptul de a obtine din partea operatorului stergerea datelor cu caracter personal care o privesc, fara intarzieri nejustificate, iar operatorul are obligatia de a sterge datele cu caracter personal fara intarzieri nejustificate, in cazul motivelor prezentate conform GDPR.

• Dreptul la restrictionarea prelucrarii, articolul 18 GDPR, Persoana vizata are dreptul de a obtine din partea operatorului restrictionarea prelucrarii in cazul in care se aplica unul din cazurile prevazute in articolul 18 GDPR.

• Dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR.

• Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie, articolul 21 GDPR).

PUBLICITATE

Newsletter-ele Printcolor sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Printcolor . Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

In momentul in care, Clientul isi creeaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newsletter.

Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment:

prin contactarea Printcolor in acest sens.

prin modificarea setarilor din Contul de client la sectiunea “Abonarile mele”.

prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator.

Renuntarea la primirea Newsletter-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentele Termene si Conditii.

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta catre o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

RASPUNDERE CONTRACTUALA

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau o terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii sau/si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare, in special pentru pierderea acestora.

Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Printcolor, acestia fiind opozabili Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea chec boxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

DECLINAREA RESPONSABILITATII DATELOR

Printcolor depune eforturi extraordinare pentru a se asigura ca datele (informatiile, imaginile) din paginile Informatii, Caracteristici, Fotografii produs, fiind exacte si actualizate. Avem relatii unice cu multi producatori care ne furnizeaza informatii despre produse. Daca este posibil, verificam aceste informatii in timpul procesului de examinare. Intotdeauna verificam si verificam de mai multe ori datele noastre, adesea in combinatie cu feedbackul de la dvs., clientii nostri. Chiar si datorita eforturilor noastre herculeane, nu putem garanta ca informatiile de pe pagina noastra de Informatii, Caracteristici, Fotografii produs sunt 100% corecte. Daca o specificatie este esentiala pentru dvs., va recomandam intotdeauna sa consultati pagina oficiala a producatorului, cea mai buna modalitate de a incepe este sa vizitati site-ul web direct. Daca aveti indoiala ca orice informatii despre produsul curent sunt gresite sau lipsesc, va rugam sa ne contactati si sa ne comunicati acest aspect.

Printcolor nu este responsabila pentru nicio eroare sau omisiune sau pentru rezultatele obtinute din utilizarea acestor informatii. Toate informatiile de pe acest site sunt furnizate "asa cum sunt", fara nici o garantie de exhaustivitate, acuratete, oportunitate sau rezultate obtinute din utilizarea acestor informatii.

FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Printcolor si Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

INFORMATII PRIVIND DEEE
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat. Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, Cumparatorii vor avea in vedere urmatoarele:
Cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;
Colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEEE, si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE;
Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce. 
Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.

Setari cookie-uri